وزارت بهداشت لبنان: حمله اسرائیل ۵۰ شهید و ۳۳۵ زخمی برجای گذاشته است

مشرق نیوز چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 03:11
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به مناطق این کشور تاکنون ۵۰ تن شهید و ۳۳۵ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش‌ مشرق به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت لبنان با اعلام این خبر افزود که این افراد از دوشنبه گذشته و به دنبال آغاز تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک لبنان صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس با حزب الله و به بهانه حملات دفاعی این گروه، مناطق مختلفی از خاک لبنان را بمباران کرده است.

مجموعه حملات رژیم اسرائیل به لبنان تناقض آشکاری با روایت ارتش این رژیم دارد زیرا درحالی که اشغالگران در رسانه ها از حملات به اهداف نظامی سخن می گویند اما به مؤسسات مالی و رسانه‌ای در لبنان حمله کرده و مردم را آواره کرده اند.

سرتیپ «حسن جونی» کارشناس نظامی و راهبردی عرب گفت: هدف قرار دادن شعب موسسه مالی «القرض الحسن» و شبکه «المنار» در این مرحله نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل اساساً ساختمان‌های غیرنظامی و مسکونی را به بهانه وجود انبارهای سلاح هدف قرار می دهد.

این کارشناس تصویری سه‌بعدی از حملات تجاوزگرانه رژیم اسرائیل علیه لبنان شامل ترورهای سیستماتیک رهبران حزب‌الله، حملات هدفمند علیه زیرساخت‌های مالی و رسانه‌ای و آواره کردن مردم از طریق دستور تخلیه بیش از ۸۰ شهرک و روستای لبنان ارایه داد و تصریح کرد: این اقدامات رژیم اسرائیل تفسیر نظامی ندارد و زیرساخت های غیرنظامی را هدف قرار می دهد و تل آویو تلاش می کند تا با آواره کردن مردم، دولت و جامعه لبنان را با چالش و مشکل روبرو کند و به آنها فشار بیاورد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.