بهاره رهنما: دم دانشگاه بهم شماره تلفن داد

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
داستان از این قرار بود که دم دانشگاه سکه دو زاری می خواستم.

عصرایران- بهاره رهنما در یک مصاحبه در مورد نحوه آشنایی خود با همسر سابقش پیمان قاسم خانی حرف های جالبی زده است:

من با آقای قاسم خانی بیرون دانشگاه آشنا شدم و بعداً فهمیدم ایشان هم آن جا هنرجوی فیلمنامه نویسی است.

و داستان از این قرار بود که دم دانشگاه سکه دو زاری می خواستم و آقای قاسم خانی هم پرسید شما کار هنری می کنید من هم گفتم بله البته دروغ گفتم چون آن موقع هنوز کار هنری نمی کردم او هم به دروغ گفت فیلم نامه نویسم. 

ایشان به من شماره تلفن داد ولی من بهش زنگ نزدم تا این که چند وقت بعد گردنم مشکل پیدا کرد و خانه نشین بودم که به پیمان زنگ زدم که ما را ببرد یک فیلم بازی کنیم.

در این میان پدرم هم یک میمون آورده بود که آقای قاسم خانی به شوخی می گفت ما رفتیم از بابات میمون بخریم که تو را به ما دادند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.