برای دفاع از خود، هیچ حد و مرزی نداریم

صدا و سیما سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: برای دفاع از خود، هیچ حد و مرزی نداریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان گفت: برای دفاع از خود، هیچ حد و مرزی نداریم.

وزیر خارجه افزود: برای دفاع از خود، هیچ محدودیت و حد و مرزی قائل نیستیم. ما به همسایگان خود در حاشیه خلیج فارس حمله نمی‌کنیم، بلکه حضور آمریکا در این کشور‌ها را هدف قرار دادیم. ترور رهبر معظم انقلاب هرگونه رویارویی و تقابل را پیچیده‌تر و خطرناک‌تر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: پس از حملات موشکی و پهپادی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، آمریکایی‌ها در حال تخلیه پایگاه‌های خود هستند. روابط ما با کشور‌های آن سوی خلیج فارس خوب است و آنها هیچ مشکلی با ما ندارند. ما به همسایگان خود در کشور‌های خلیج فارس حمله نمی‌کنیم، بلکه به حضور آمریکا در این کشور‌ها حمله می‌کنیم ما حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را آغاز کردیم که باعث شد آنها شروع به تخلیه آنها کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.