تمرینات تیم ملی امید برگزار شد

خبرگزاری میزان شنبه 06 تیر 1405 - 21:31
نخستین جلسه تمرینی تیم ملی امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز شنبه با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد.
خبرگزاری میزان -

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز شنبه با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد.

پوریا شهرآبادی و پوریا لطیفی‌فر بازیکنان گل‌گهر سیرجان پیش از تمرین امروز، خود را به کادرفنی و اجرایی معرفی کردند، اما با توجه به بازی روز دوشنبه این تیم با چادرملو در تورنمنت انتخاب سهمیه آسیایی و درخواست باشگاه گل‌گهر مجوز خروج از اردو را تا روز سه شنبه گرفتند.

همجنین طبق هماهنگی‌های بعمل آمده سایر بازیکنان نیز در روز‌های پیش رو به جمع ملی‌پوشان امید اضافه شوند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ابتدای تمرین برای بازیکنان درباره جزئیات اردوی ۹ روزه فعلی صحبت کرد.

بازیکنان سپس نرم دوی را در دستور کار قرار دادند و پس از ۱۰ دقیقه جاگیری در فضای مناسب زمین را مرور کردند.

آنها سپس فوتبال در زمین کوچک با پنج نفر را اجرا کردند و پس از آن کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه طول کشید و قرار است ملی پوشان فردا یکشنبه در دو نوبت تمرین کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.