مدافع فولاد همراه امیری در بازی پرسپولیس (عکس)

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 21:59
روز گذشته وحید امیری و محمدعلی کاظمی بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز گذشته تیم پرسپولیس کاملا تحت تاثیر اظهارات تند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مسابقه قرار گرفت. جایی که پیمان حدادی اظهار داشت که تغییرات بزرگ در راه است و پرسپولیس قصد دارد تغییرات مهمی را در فهرست تیمش اعمال کند و احتمالا این دامنه تغییرات به نیمکت سرمربی هم خواهد رسید.

با این حال این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی برگزار شد. تماشاگران پرسپولیس و چادرملو که امکان حضور در استادیوم و تماشای بازی را نداشتند، به خصوص بعد از قطع پخش زنده تلویزیونی با تماس‌های مکرر با اندک حاضران در ورزشگاه قصد داشتند تا از نتیجه تیم محبوب خود و شرایط بازی اطلاع پیدا کنند.

در این بین حضور چهره‌های مختلف هم در ورزشگاه دستگردی جلب توجه می‌کرد. وحید امیری و محمد علی کاظمی وینگر چپ و مدافع راست تیم فولاد از جمله این چهره‌ها بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کردند. این دو بازیکن فصل گذشته زیر نظر یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری حضور داشتند و حالا بعد از مدتها تعطیلی تمرین و بازیهای فوتبال ایران، در یک محفل ورزشی حاضر شدند.

2487409

امیری در روزهای گذشته با حضور در تمرین تیم پرسپولیس توجهات را به خود جلب کرده بود اما کاظمی که پس از دو فصل حضور در فولاد به پایان قراردادش رسیده، حضورش در این بازی بسیاری را متعجب کرد اما او تا دقایق پایانی از نزدیک و با هیجان نتیجه بازی را دنبال کرد و سپس از استادیوم بیرون رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی تمرینات خود با هدایت حمید مطهری را آغاز خواهد کرد که هنوز مشخص نیست کدام بازیکنان در تمرین این تیم حاضر خواهند شد و در شرایط جدید، با این تیم ادامه خواهند داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.