تیم فوتبال مس شهربابک موفق شد با پیروزی ارزشمند یک بر صفر در دیدار مقابل نیروی زمینی تهران، جمع امتیازات خود را به عدد ۶۱ برساند و صعود مقتدرانه خود را به لیگ برتر در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته یک قطعی کند.
پیش از این، نساجی مازندران نیز موفق شده بود سهمیه صعود به لیگ برتر را کسب کند. با این حساب، تکلیف دو تیم صعود کننده مستقیم مشخص شده است.
همچنین طبق قوانین برگزاری مسابقات، تیم سوم جدول لیگ دسته یک باید در دیداری حساس و سرنوشتساز در مرحله پلیآف به مصاف مس رفسنجان برود تا تکلیف آخرین سهمیه لیگ برتر در فصل آینده مشخص شود.
بیشتر بخوانید: ویدیو| جشن صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال












