مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد

عصر ایران شنبه 06 تیر 1405 - 23:06
تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل نیروی زمینی در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک، موفق شد صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند. این تیم پس از نساجی مازندران، دومین تیم راه یافته به سطح اول فوتبال ایران است.

هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال (جان آزادگان) در شرایطی پیگیری شد که مس شهر بابک با برتری مقابل نیروی زمینی، صعودش به لیگ برتر را مسجل کرد تا همراه با نساجی در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان برود.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک (آزادگان) در شرایطی با برگزاری ۹ دیدار امروز شنبه پیگیری شد که مس شهربابک با برتری یک بر صفر مقابل نیروی زمینی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد تا پس از نساجی دومین تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

پیش از این نساجی مازندران صعودش را قطعی کرده بود و با آرامش هفته‌های پایانی را دنبال می‌کند.

در بازی‌های این هفته نتایج زیر به دست آمد:

شهرداری نوشهر یک - مس کرمان یک

هوادار ۴ - داماش گیلان یک

پارس جنوبی جم ۲ - نود ارومیه صفر

پالایش نفت بندرعباس صفر - صنعت نفت آبادان صفر

نفت و گاز گچساران صفر - نساجی مازندران ۳

مس شهر بابک یک - نیروی زمینی صفر

فرد البرز ۲ - سایپا یک

آریو اسلامشهر ۲ - بعثت کرمانشاه صفر

کارا گستر یک - شناورسازی قشم یک

با این نتایج تا پایان هفته سی‌ویکم تیم‌های نساجی مازندران و مس شهربابک با ۶۶ و ۶۱ امتیاز همچنان تیم‌های اول و دوم هستند و تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا با ۵۱ و ۵۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.