ستایش مربی سابق تراکتور از عملکرد تیم ملی

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 23:27
رسول خطیبی با انتشار یک استوری، عملکرد تیم ملی برابر مصر را ستود.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی، سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم اراک، پس از تساوی تیم ملی ایران برابر مصر با انتشار یک استوری از ملی‌پوشان حمایت کرد و نمایش آنها را شایسته احترام دانست.

خطیبی در استوری خود با انتشار تصویری از ترکیب تیم ملی نوشت: «این تیم و این بازیکنان تیم ملی لایق احترام هستند، به خصوص در بازی با مصر. حق ایران برد بود. دمتون گرم.» پیامی که عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی را قابل تقدیر می‌داند.

2487430

تیم ملی در دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، فرصت‌های مهمی برای برد داشت. پنالتی از دست رفته مهدی طارمی، ضربه‌های ایران به تیرک دروازه و گل مردود شجاع خلیل‌زاده در وقت‌های تلف‌شده، باعث شد حسرت بزرگی برای بازیکنان و هواداران باقی بماند. همین روند مسابقه، واکنش‌های حمایتی زیادی را به همراه داشت.

بسیاری از اهالی فوتبال باور دارند ایران در بازی با مصر با وجود فشار روحی و بدشانسی‌های متعدد، نمایش جنگنده‌ای داشت و شاگردان قلعه‌نویی شایسته ستایش هستند و استوری خطیبی نیز در همین راستاست. 

حالا تیم ملی همچنان برای صعود چشم‌انتظار نتایج دیگر گروه‌هاست و در صورت رخ دادن نتیجه ایده‌آل، ایران راهی دور بعد می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.