به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در اولین بازی خود پس از قطعی شدن صعودش به لیگ برتر توانست در بازی خارج از خانه مقابل نفت و گاز گچساران به برد قاطع سه بر صفر دست پیدا کند. البته این نتیجه با روند بازی خیلی همخوانی ندارد چرا که جریان مسابقه اصلا فضای یکطرفه نداشت و این شاگردان عنایتی بودند که بهتر از فرصتهایشان استفاده کردند.
نساجی در همان نیمه اول توانست برتری فنی خود را به حریف دیکته کند. در دقیقه 15، صادق آلبوصبیح بعد از آنکه توپ را از بازیکن حریف گرفت، حدود 15 متر پا به توپ حرکت کرد و در نهایت با یک شوت 35 متری به سبک همان گلهایی که محمود فکری در دربی به پرسپولیس میزد، توانست دروازه تیم تحت هدایت او را باز کند.
بیست دقیقه بعد، دومین گل نساجی به ثمر رسید. این بار روی سانتر متین کریم زاده و در شلوغی محوطه جریمه که هر بازیکنی به توپ ضربه میزد، محمد سلطانی مهر وقتی شرایط را برای خودش فراهم دید، درنگ کرد و با یک ضربه کار را تمام کرد تا بازی دو بر صفر شود.

این پایان کار نبود. در نیمه دوم هم یکبار توپ از خط دروازه میزبان عبور کرد. این بار در دقیقه 80، متین کریم زاده خودش گلزنی کرد. نساجی صاحب یک ضربه کاشته شد و روی ارسال به دهانه دروازه، دفع دروازهبان توپ را به بیرون محوطه جریمه فرستاد. در آن فاصله متین کریم زاده صاحب توپ شد و با شلیکی که از فاصله 25 متری روانه دروازه کرد، نتیجه را به سه بر صفر تغییر داد.
البته در همه این مدت، نفت و گاز نیز بارها روی دروازه صدرنشین لیگ خلق موقعیت کرد اما درخشش کوروش ملکی و کم دقتی مهاجمان باعث شد آنها به گل نرسند.
با این نتیجه، نساجی با 66 امتیاز در صدر جدول امیدوار است بتواند در هفته های آتی قهرمانی خود را هم جشن بگیرد. رضا عنایتی با این برد نشان داد عزم جدی برای هدف بعدی خود دارد و میخواهد بزرگترین افتخار دوران سرمربیگری خود را رقم بزند. او این هفته تیمی را برد که یک چهره استقلالی نفر اول نیمکتش بود. فعلا اختلاف نساجی با تیم دوم همان پنج امتیاز قبلی است.