واکنش عجیب اوسمار به اتفافات دیدار با چادرملو

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 22:27
سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با چادرملو با هیچکس حرف نزد.

شکست تلخ پرسپولیس مقابل چادرملو فقط به از دست رفتن شانس کسب سهمیه آسیا ختم نشد؛ این مسابقه عملاً آخرین حضور اوسمار روی نیمکت سرخپوشان هم بود. پرسپولیس در شرایطی که از حریف نه‌چندان آماده خود پیش افتاده بود، به بدترین شکل ممکن کامبک خورد و با شکست زمین را ترک کرد تا پرونده فصلش با ناکامی بسته شود.

اوسمار که پیش از مسابقه تصور می‌کرد تیمش بدون دردسر از سد چادرملو عبور خواهد کرد، بعد از پایان بازی به شدت عصبانی و شوکه بود. سرمربی برزیلی پس از سوت پایان تقریباً با هیچ‌کس صحبت نکرد و سکوت را به هر واکنشی ترجیح داد.

اوج این ناراحتی در رختکن هم ادامه داشت؛ جایی که او برخلاف همیشه هیچ صحبتی با بازیکنان و اعضای کادرفنی انجام نداد و در سکوت کامل ماند. اوسمار حتی حاضر نشد در نشست خبری بعد از مسابقه شرکت کند و بدون پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران، ورزشگاه را ترک کرد.

به این ترتیب، خداحافظی اوسمار از پرسپولیس با یکی از تلخ‌ترین شب‌های ممکن رقم خورد؛ شبی که هم سهمیه آسیایی از دست رفت، هم شکست سنگینی از نظر روحی به تیم وارد شد و هم دوران حضور سرمربی برزیلی روی نیمکت سرخ‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: حریف ایران در مرحله حذفی جام جهانی/ تیم ملی صعود کند باید با سوئیس بازی کند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.