به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین دیدارهای این هفته لیگ دسته اول، در جم برگزار شد. بین دو تیم پارس جنوبی و نود ارومیه. مصافی که همه چیزش به نام و به کام میزبان تمام شد.
دو تیم با این نفرات وارد زمین مسابقه شدند:
پارس جنوبی: مهرشاد اسدی، فردین معاونی، طاها شریعتی، همایون افتخاری، علی دشتی، حسین زامهران، علی حدادیفر، علی نبیزاده، عباس بوعذار، فردین نجفی، محمد محمدزاده
نود ارومیه: عباس بختیاری، حسین شاهوردی، آرمان سوداگر، آرمین مصطفوی، اسحاق سیدصالحی، حسین پرورش، بهزاد نوروزی، علیرضا قنبری، مبین غفارنژاد، سینا آزادخواه، محمدحسین محمودی
نیمه اول بازی گل نداشت اما فرصت های خوبی توسط پارس جنوبی خلق شد. شاگردان مهاجری حتی دو بار با علی دشتی و همایون افتخاری تیرک دروازه حریف را لرزاندند اما موفق به گلزنی نشدند. منتها با شروع نیمه دوم، برای رسیدن به گل اول خیلی منتظر نماندند. روی یک کار تیمی، فرزاد زامهران توپ را به فردین نجفی رساند تا این مهاجم با یک ضربه بغل پا در دقیقه 51 حساب کار را یک بر صفر کند.
روند هجومی جمیها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، نجفی روی یک خلق موقعیت دیگر توانست مدافعان حریف را مجبور به خطای پنالتی کند. خودش هم پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد. گلهایی که جایگاه او در صدر جدول گلزنان را هم تثبیت بخشید.
در این بازی که روندی یکطرفه داشت، تیم نود هم یکی دو مرتبه روی دروازه میزبان ظاهر شد اما حملاتش راه به جایی نبرد. برد 0-2 پارس جنوبی نتیجه نهایی مسابقه بود که آنها را بیشتر از هر زمانی به لیگ برتری شدن امیدوار کرد. در بازیهای امروز، صنعت نفت مساوی کرد و سایپا باخت تا در فاصله سه هفته به پایان مسابقات، پارس جنوبی فقط سه امتیاز با رتبه سوم و حضور در پلی آف لیگ برتر فاصله داشته باشد. نود ارومیه هم 24 امتیازی باقی ماند و آخرین امیدهایش به بقا را به بعدا موکول کرد.