استارت سریع در امان با 15 بازیکن:/ اولین تمرین ملی‌پوشان بسکتبال در اردن

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 20:39
ملی‌پوشان بسکتبال ایران اولین تمرین را در اردن برای دیدار با سوریه انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران که برای حضور در رقابت‌های حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ راهی اردن شده است، نخستین تمرین خود را در شهر امان برگزار کرد تا رسماً مأموریت خود را در این پنجره آغاز کند.

ملی‌پوشان ایران که به منظور برگزاری دیدار معوقه پنجره دوم و همچنین دو مسابقه سرنوشت‌ساز در پنجره سوم عازم این سفر شده‌اند، امروز شنبه ۶ تیر ماه زیر نظر سوتیریس مانولوپولوس، سرمربی یونانی تیم ملی، به تمرین پرداختند تا با شرایط آب و هوایی و سالن مسابقات هماهنگ شوند.

کادر فنی تیم ملی برای این سفر حساس، ۱۵ بازیکن را در لیست نهایی خود قرار داده است. ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، سالار منجی، مبین شیخی، متین آقاجانپور، پیتر گیرگوریان، سیدمهدی جعفری، محمد مهدی حیدری، سید محمد غفاری، رایان صالحی‌راد، مجید رحیمیان، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی، سالار طاهری و حسن علی‌اکبری نفراتی هستند که ترکیب ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ملی‌پوشان ایران ابتدا در تک بازی معوقه از پنجره دوم، روز دوشنبه ۸ تیر ماه از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف تیم ملی سوریه خواهند رفت تا پرونده این مرحله را ببندند.

بلافاصله پس از آن، بازی‌های پنجره سوم آغاز خواهد شد که در نخستین گام، تیم ملی ایران روز پنج‌شنبه ۱۱ تیر ماه راس ساعت ۲۰:۰۰ در یک بازی دشوار مقابل اردنِ میزبان صف‌آرایی می‌کند. بسکتبالیست‌های ایران در آخرین بازی خود در این سفر، روز یکشنبه ۱۴ تیر ماه از ساعت ۱۷:۰۰ مجدداً برابر سوریه به میدان خواهند رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.