کین: ایران بعد از 10 نفره شدن بلژیک نمی‌دانست چه کند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:57
کاپیتان سابق منچستریونایتد از عملکرد تیم‌های ملی ایران و بلژیک در مسابقه‌ای که با یکدیگر داشتند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی کین پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بلژیک در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2026 که به تساوی صفر - صفر ختم شد، در شبکه «ITV» انگلیس با انتقاد از عملکرد دو تیم اظهار داشت: بازی کیفیت واقعاً بدی داشت. بلژیک یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما از لحاظ استاندارد پاس‌کاری، حرکت در زمین و تصمیم‌گیری واقعاً ضعیف بودند.

وی با اشاره به فرصت‌های از دست رفته شیاطین سرخ اروپا تصریح کرد: وقتی بازیکنانی دارید که موقعیت‌های گلزنی را از فاصله سه یا چهار متری از دست می‌دهند، دیگر چه فرصتی می‌خواهید؟!

هافبک پیشین منچستریونایتد در ادامه انتقادات خود از شاگردان رودی گارسیا خاطرنشان کرد: موقعیت دی‌کویپر (که با مهار علیرضا بیرانوند تبدیل به گل نشد) خلاصه عملکرد آنها بود؛ بلژیک هیچ دقتی در سراسر مسابقه و در استفاده از شانس‌های گلزنی نداشت. بازیکنان بلژیک تمرکز نداشتند و اشتباهات ابتدایی مرتکب شدند. از این تیم واقعاً ناامید شدم.

کین همچنین درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: زمانی که ایران یک بازیکن اضافه داشت، کار راحت‌تری داشت، اما عقب‌نشینی کرد. وقتی آنها نسبت به حریف خود یک بازیکن اضافه داشتند، تقریباً نمی‌دانستند با آن (برتری عددی نسبت به بلژیک) چه کنند.

ایران و بلژیک از ساعت 06:30 روز 6 تیر در دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی 2026، به ترتیب مقابل تیم‌های ملی مصر و نیوزیلند صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.