عرشیا به‌نژاد از حاشیه امن خارج شد

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 14:09
بازگشت علی رمضانی به جمع ملی‌پوشان والیبال ایران، می‌تواند رقابت در پست پاسور را جدی‌تر کرده و انگیزه عرشیا به‌نژاد را در هفته دوم لیگ ملت‌ها افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال برای عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم ملی والیبال ایران، چندان مطابق انتظار پیش نرفت و او نتوانست عملکرد درخشان فصل گذشته خود را تکرار کند. شرایط تا جایی پیش رفت که روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی، با وجود انتقادها، از این بازیکن حمایت کرد و او را یکی از مهره‌های ارزشمند لیگ ملت‌ها دانست.

در هفته نخست، به‌نژاد به دلیل نبود یک رقیب جدی و سرسخت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، تا حدی از نظر انگیزشی در شرایط ایده‌آل قرار نداشت؛ موضوعی که روی عملکرد او نیز بی‌تأثیر نبود. با این حال، برای هفته دوم شرایط کاملاً متفاوت شده است.

علی رمضانی، پاسور بلندبالای تیم فولاد سیرجان، پس از یک هفته غیبت به ترکیب تیم ملی والیبال ایران بازگشته است و همین موضوع می‌تواند فضای رقابتی جدی‌تری در پست پاسور ایجاد کند.

بدون تردید، حضور یک رقیب قدرتمند در کنار به‌نژاد می‌تواند انگیزه او را برای تلاش بیشتر افزایش دهد و سطح رقابت در این پست را بالا ببرد؛ اتفاقی که در نهایت می‌تواند به بهبود عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های حساس هفته دوم لیگ ملت‌ها منجر شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.