یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت

عصر ایران دوشنبه 01 تیر 1405 - 13:31
از ایران باستان تا ایران امروز، روح و هویت ایرانی همچنان زنده و پابرجاست.

پس از برگزاری دو مسابقه تیم ملی ایران در لس‌آنجلس، اعضای این تیم هنگام ترک شهر یک یادداشت خداحافظی بر جای گذاشتند. تیم ملی ایران موفق شد با تساوی بدون گل مقابل بلژیک، یک امتیاز کسب کند و شانس خود برای صعود از گروه G را زنده نگه دارد. شاگردان امیر قلعه‌نویی اکنون باید در دیداری سرنوشت‌ساز در سیاتل به مصاف مصر بروند.

با این حال، پیش از ترک لس‌آنجلس، اعضای تیم یک یادداشت دست‌نویس به زبان انگلیسی در رختکن باقی گذاشتند و از شهر و هوادارانی که از آن‌ها حمایت کرده بودند، قدردانی کردند. در بخشی از این یادداشت آمده:

از ایران باستان تا ایران امروز، روح و هویت ایرانی همچنان زنده و پابرجاست.

در ادامه این یادداشت آمده:

ما با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با سربلندی مسابقه دادیم و اکنون با عزت این شهر را ترک می‌کنیم. از مهمان‌نوازی مردم لس‌آنجلس سپاسگزاریم. همچنین از همه ایرانیانی که در طول این ۱۸۰ دقیقه با تمام وجود از ایران حمایت کردند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌ها برقرار باشد.

یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت

ناگفته نماند تیم ملی ایران در جریان این جام جهانی به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی مقام‌های آمریکا اجازه نداشته بیش از ۴۸ ساعت در خاک این کشور اقامت داشته باشد. به همین دلیل، ایران مجبور شده کمپ اصلی خود را از شهر توسان در ایالت آریزونا به تیخوانا در مکزیک منتقل کند.

منبع: روزیاتو

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.