حذف عجیب تیم ملی شمشیربازی در گام اول

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:46
تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان از کسب مدال بازماند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا این روزها به میزبانی شهر دهلی در کشور هند در حال برگزاری است و تیم ملی اسلحه سابر ایران هم یکی از امیدهای اصلی کسب مدال به شمار می رفت. 

اما صبح امروز شمشیربازان سابر که در سال های اخیر همواره جزو مدعیان آسیا بوده اند، در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خوردند و نتوانستند راهی یک چهارم نهایی شوند.

بدین ترتیب سابریست‌های ایران ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش می‌کنند تا اتفاق عجیبی را تجربه کنند. 

هدایت این تیم بر عهده محمد رهبری است و علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی، طاها کارگرپور و نیما آقایی ترکیب تیم ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.