محمدعلی ثابتقدم، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: باشگاهها با توجه به قوانین داخلی و همچنین قوانین بینالمللی خودشان موظف هستند که ورزشگاه برای میزبانی داشته باشند، ولی با این وجود کمک میکنیم طبق خواسته مردم مضاف بر وظیفه بتوانیم ورزشگاه آزادی را به بهرهبرداری برسانیم و به سرخابیها کمک کنیم
وی ادامه داد: امکان مسقف شدن ورزشگاه آزادی وجود دارد بدون اینکه به داخل آن آسیب بزند، کارهای طراحی این موضوع را درحال انجام هستیم که در صورت نیاز و الزام AFC آن را انجام دهیم. بعد از تعویض چمن ورزشگاه موارد دیگر همچون مباحث مانیتورینگ و هوشمندسازی ورزشگاه را نیز در دستور کار داریم.