انفجار ۲ بمب در شمال غرب پاکستان جان ۷ غیر نظامی را گرفت/ چند نفر زخمی شدند

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 10:26
تاکنون هیچ گروهی مسوولیت انفجاری امروز در ایالت خیبرپختونخوای پاکستان را برعهده نگرفته است‌.‌

انفجار امروز در حوالی شهر بنو از توابع ایالت خیبرپختونخوا به وقوع پیوست که بر اثر آن یک خودروی مسافربری منهدم شد و ۵ نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

انفجار دوم نیز در محل حادثه رخ داد زمانی که تیم های امدادی در حال انتقال اجساد قربانیان بودند که درپی آن دو نفر از کادر درمانی جان خود را از دست دادند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که در این دو انفجار چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت انفجاری امروز در ایالت خیبرپختونخوای پاکستان را برعهده نگرفته است‌.‌ در عین حال گروه تحریک طالبان پاکستان در گذشته مسوولیت اقدامات تروریستی در این ایالت را برعهده گرفته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.