به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن مدعی شد که این رژیم، عملیات تهاجمی خود را در لبنان از ساعت 11:30 به وقت واشنگتن متوقف کرده است.
این دیپلمات صهیونیست ادعا کرد: اسرائیل در منطقه امنیتی در جنوب لبنان برای از بین بردن حزب الله باقی خواهد ماند.
وی مدعی شد: اگر حزب الله به توافق پایبند باشد و اقدامات خود را متوقف کند، ما هم در مقابل با آرامش عمل خواهیم کرد.
از سوی دیگر ان بی سی گزارش داد که ترامپ امروز با طرف اسرائیلی صحبت کرد و خواستار موافقت آن با آتش بس با حزب الله شد.
ترامپ به این شبکه گفت: من همواره رفتار خوبی با نتانیاهو داشته ام، او گاهی باید آرامش خود را حفظ کند و از عقل بهره بگیرد.
حمله توپخانهای جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
رژیم صهیونیستی، ارتفاعات علی الطاهر در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
انتهای پیام/