خطیب‌زاده: به دنبال صلح در لبنان و غزه هستیم

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 20:50
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه با کشورهای منطقه منافع مشترک داریم، گفت: به دنبال صلح در لبنان و غزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خطیب‌زاده معاون وزیر خارجه در گفتگو با الجزیره گفت: «ما به دنبال دستیابی به صلح در همه جبهه‌ها، از جمله غزه، هستیم و لبنان را به دلیل ارتباط مستقیمش با جنگ، در این تفاهم‌نامه گنجانده‌ایم.

بدون پایان دادن به اشغالگری و تعهد اسرائیل به قوانین بین‌المللی، هیچ صلح و ثباتی در لبنان و منطقه برقرار نخواهد شد.

ما به دنبال تسلط بر منطقه نیستیم و با همه کشورهای آن منافع مشترک داریم.

ما پس از 60 روز سازوکار جدیدی برای مدیریت تنگه هرمز اتخاذ خواهیم کرد و ابتکار ویژه‌ای را به کشورهای منطقه ارائه خواهیم داد.»

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.