حضور هیات قطری در سوییس بدون حضور هیات‌های ایرانی و آمریکایی

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 20:12
وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، امروز در اقامتگاه بورگنشتوک در سوئیس با ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوئیس، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، این وزارتخانه افزود که در این دیدار، روابط همکاری میان قطر و سوئیس و راه‌های حمایت و تقویت آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای، به‌ویژه تلاش‌های دیپلماتیک برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایالات متحده و ایران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه قطر بر حمایت کامل دولت قطر از آغاز مذاکرات میان طرف آمریکایی و ایرانی تأکید کرد؛ مذاکراتی که به راه‌حل‌های پایدار برای مسائل حل‌نشده از طریق گفت‌وگو و روش‌های مسالمت‌آمیز منجر شود، امنیت منطقه‌ای را تقویت کند، افق‌های جدیدی برای همکاری، توسعه و شکوفایی بگشاید و منافع مشترک ملت‌های منطقه و جهان را تأمین نماید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.