اسرائیل: آتش‌بس در لبنان را پذیرفتیم / سخنگوی ارتش اسرائیل: در نوار اشغالی جنوب لبنان مستقر می‌مانیم

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 16:53

به گزارش خبرآنلاین، یک مقام ارشد رژیم اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که در حال حاضر آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله برقرار است و تا زمانی که حزب‌الله حمله‌ای انجام ندهد، تل‌آویو نیز این وضعیت را به‌عنوان پایان درگیری‌ها تلقی خواهد کرد.

به نوشته فارس وی در عین حال تأکید کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در مناطق جنوبی لبنان مستقر خواهند ماند و به ادعای او، از آزادی عمل برای مقابله با تهدیدات احتمالی علیه نیروهای اسرائیلی و اراضی تحت کنترل این رژیم برخوردار خواهند بود.

همچنین به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش اسرائیل با صدور بیانیه‌ای گفت: «منطقه امنیتی در جنوب لبنان تا ۱۰ کیلومتر امتداد دارد و ما به تقویت نیروهای خود در آنجا ادامه خواهیم داد.»

آکسیوس هم به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: اسرائیل و حزب‌الله پس از مذاکرات با اسرائیل و ایران، با میانجیگری آمریکا و قطر بر سر آتش‌بس به توافق رسیدند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.