بهرام افشاری این تصویر از سریال جدیدش را استوری کرد

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:47
سریال «ویران» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، بهرام افشاری بازیگر سینما با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود و رونمایی از لوگوی ویران، از کارگردانی یک سریال خبر داد. این بازیگر که پیش از این «هفتادسی» را به عنوان اولین اثر سینمایی خود را کارگردانی کرده بود، حالا یک سریال را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی خواهد کرد.

بر اساس اعلام افشاری، سریال «ویران» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی محمد شایسته در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

لوگوی سریال ویران توسط شایان شفابخش طراحی شده است.

بهرام افشاری سریال می‌سازد | نقش اول به این خانم رسید

بهرام افشاری این تصویر از سریال جدیدش را استوری کرد

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.