تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان به رغم آتش‌بس

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 07:00
منابع خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع عربی ، جنگنده های رژیم متجاوز صهیونیستی به رغم آتش بس، شهرک‌های النبطیه‌ الفوقا، حبوش و کفررمان در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی نیز روز گذشته در واکنش به تجاوزهای مستمر نیروهای صهیونیستی، تجمعی از خودروها و نظامیان ارتش این رژیم را در شهرک القوزح در جنوب لبنان با چندین موشک هدف قرار دادند.

در هفته‌های اخیر درگیری‌ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی افزایش یافته و مناطق مرزی به صحنه تبادل آتش و عملیات‌ متقابل میان مقاومت لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.