ادعای رسانه آمریکایی درباره موج دوم حملات علیه ایران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 03:38
یک مقام ارشد آمریکایی در گفتگو با پایگاه خبری آکسیوس مدعی شد موج دوم حملات علیه ایران با هدف قرار دادن سامانه‌های پدافند هوایی و رادارها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد که موج دوم حملات علیه ایران با هدف قرار دادن سامانه‌های پدافند هوایی و رادارها انجام شده است.

این مقام آمریکایی مدعی شده است که این حملات در ادامه عملیات نظامی اخیر صورت گرفته و زیرساخت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که حملات علیه ایران ادامه دارد و تأیید کرد که اهداف شامل پدافند هوایی و تأسیسات راداری هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.