شکست تلاش‌های آمریکا در برقراری آتش‌بس در لبنان

افکار نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:06
یک تارنمای آمریکایی از شکست تلاش‌های آمریکا برای برقرار آتش‌بس در لبنان خبر داد.

 اکسیوس نوشت: آخرین تلاش‌های ایالات متحده برای برقراری آتش‌بس در لبنان با شکست مواجه شده است. 

انتظار می‌رود دیپلمات‌های اسرائیلی و لبنانی در اواخر این هفته در وزارت خارجه آمریکا برای دور جدیدی از مذاکرات دیدار کنند. 

 مقامات اسرائیلی گفتند که اسرائیل از ترامپ، درخواست کرده تا اجازه حملات گسترده به بیروت، پایتخت لبنان، را به آن بدهد. 

یک مقام ارشد لبنانی گفت حزب‌الله و اسرائیل خواهان آتش‌بس نیستند، و ایالات متحده اقدام قاطعی برای جلوگیری از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، جهت تشدید تنش‌ها انجام نداده است.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.