فرمانده پدافند هوایی شمال کشور: ارتش آماده دفاع کامل و جانفشانی برای ملت است

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 12:42
ساری- ایرنا- فرمانده پدافند هوایی ارتش شمال کشور با تأکید بر نقش ارزشمند و مکتبی ارتش ایران و حضور پرشور ملت در خیابان‌ها، دشمنی آمریکا و اسرائیل را ناکام خواند و بیان کرد که ارتش آماده دفاع کامل و جانفشانی برای ملت است.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم ستاد سیداحمد مهدی‌نژاد روز پنجشنبه در یادواره شهدای هزار سنگر آمل با تبیین نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: برخلاف ارتش‌های جهان که حالت دیکتاتوری دارند ارتش ایران اسلامی خود را خادم و فدای ملت و در کنار مردم می‌داند.

وی افزود: ارتش‌مان مکتبی و ارزشی است و امام شهیدمان در تاکیدات خودشان به ارتش انقلابی توجه ویژه داشتند.

مهدی‌نژاد با اعلام اینکه ارتش با کلمه طیبه همراه است و منتظر ظهور خواهد بود، تصریح کرد: در جای جای ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایش ارزش‌های اسلامی موج می‌زند و افتخار ما پوشیدن لباس سربازی برای مردم و جانفدای ملت بودن است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش شمال کشور با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونی در اتاق فکرشان به این می‌اندیشیدند که به ایران آسیب جدی بزنند و برای این مهم سه برآورد کلان سیاسی داشتند، یادآور شد: آنها می‌خواستند با ترور رهبر انقلاب نظام سیاسی ایران را از هم گسسته و ملت را تسلیم کنند ولی با حضور گسترده مردم در کف خیابان این آرزوشان را به گور بردند.

فرمانده پدافند هوایی شمال کشور: ارتش آماده دفاع کامل و جانفشانی برای ملت است

وی با اعلام اینکه برآورد کلان دوم دشمن در حوزه اجتماعی بود، ادامه داد: آنها با حمله به کشورمان فکر می‌کردند ایران به حالت قبل برنمی‌گردد و اتحاد بعد جنگ ۱۲ روزه بین مردم و مسئولان ایجاد نمی‌شود که این حوزه هم با شکست مفتضحانه روبرو شده و دیگر آرزوی‌شان را به گور بردند.

مهدی‌نژاد با تاکید بر اینکه سومین و مهمترین براورد دشمن از لحاظ نظامی بود و دست به شهادت بسیاری از فرماندهان نظامی زد، گفت: با شهادت آنها بلافاصله فرماندهان جدید انتخاب شدند و مقابله به مثل با موشک‌باران رژیم صهیونیست تداوم یافت.

فرمانده پدافند هوایی ارتش شمال کشور با اشاره تاکیدات رهبر انقلاب و تبدیل جنگ به جنگ منطقه‌ای، ادامه داد: جنگ منطقه‌ای را نظامیان کشور در عمل اثبات کردند و جنگ منطقه‌ای با بمباران بر هم‌پیمانان و پایگاه‌های آمریکایی بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ پایگاه نظامی امریکا در منطقه توسط ایران موشکباران شده و بیش از ۱۰۰ عملیات زیر بمباران و موشک‌های رژیم صهیونیستی و امریکا به درستی انجام دادیم، بیان کرد: پدافندهای پرتوی آمریکا و استکبار نیز در روزهای نخست جنگ نابود شده، تنگه هرمز بعد ۴۷ سال بسته شد و کنترل کامل آن را دراختیار گرفتیم.

مهدی‌نژاد با اعلام اینکه استیلا بر منابع ایران آرزوی بزرگی برای آمریکا بود که آن را به گور برده است، بیان کرد: تعداد ۱۷۰ فروند هواپیما و پهپاد امریکا در جنگ اخیر از بین رفته است. وی گفت: شعار ملت‌ ما الله اکبر است و با تمام توان پای شعار خود ایستاده‌ایم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.