بن‌گویر: آمریکایی‌ها ساده‌لوح هستند

افکار نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 13:55
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صادقانه و با دلسوزی به آمریکایی‌ها می‌گویم که تصور می‌کنم آن‌ها ساده‌لوحانه عمل می‌کنند.

  ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر و رویکرد واشنگتن در قبال تهران، تأکید کرد که اسرائیل در نهایت چاره‌ای جز رویارویی مستقل با ایران ندارد.بن‌گویر با بیان اینکه «اولویت او امنیت نسل‌های آینده اسرائیل» است، گفت: «با وجود تمام احترامی که برای شرکا و ایالات متحده قائلم، نمی‌خواهم فرزندانم زیر سایه تهدید هسته‌ای زندگی کنند. صادقانه و با دلسوزی به آمریکایی‌ها می‌گویم که تصور می‌کنم آن‌ها در این زمینه ساده‌لوحانه عمل می‌کنند.»وی با اشاره به روابط با دونالد ترامپ افزود که اگر فرصت گفتگو با او را داشت، خطاب به وی می‌گفت: «آقای رئیس‌جمهور، در نهایت این ما هستیم که باید تاوان [سیاست‌ها] را بپردازیم.پیشتر و نیز در حالی که تلاش‌های مقامات آمریکا و اسرائیل و رسانه‌های وابسته به آنها برای القای دعوای زرگری دونالد ترامپ و نتانیاهو درباره لبنان به عنوان «اختلافات شدید» دو طرف ادامه دارد، بن گویر گفته بود: «در شرایط (جاری)، نتانیاهو باید به ترامپ می‌گفت: "آقای رئیس‌جمهور، ما شما را دوست داریم، اما پاسخ منفی است. ما با سازمانی که امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد، آتش‌بس نخواهیم کرد".»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.