سرقت ۵۰۰ گرم طلا با شگرد خوراندن نوشیدنی

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:11
پلیس تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که با خوراندن نوشیدنی آلوده به صاحب یک طلافروشی در غرب پایتخت، اقدام به سرقت حدود ۵۰۰ گرم طلا کرده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: روز گذشته وقوع یک سرقت به عنف در یک طلافروشی در غرب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ گلستان راهی صحنه جرم شدند و تحقیقات ابتدایی را از صاحب طلافروشی آغاز کردند. او ماجرا را این‌طور توضیح داد: ساعتی پیش یک زن جوان به مغازه آمد و خواست تا طلاها را برای خرید ببیند. او یک نوشیدنی هم داشت که به من نیز تعارف کرد. هنگامی که آب‌میوه را نوش کردم، گیج شدم و از هوش رفتم. وقتی بیدار شدم، متوجه شدم نزدیک به ۵۰۰ گرم طلا از مغازه سرقت کرده و متواری شده است.

مأموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم، در نخستین گام دوربین‌های مداربسته مغازه طلافروشی را هدف بازبینی قرار دادند که در این شاخه از تحقیقات، هویت متهم شناسایی شد.

تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات پلیسی دریافتند که زن جوان پس از سرقت طلاها، در همان محدوده تردد دارد که در ادامه مأموران خیلی زود او را در خیابان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی صراحتاً به سرقت به عنف از مرد طلافروش اعتراف کرد و اموال سرقتی نیز کشف و با دستور قضایی به شاکی بازگردانده شد؛ در ادامه نیز تیم پلیسی مأموریت یافت تا با اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهد.

متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.