رایزنی پادشاه اردن و سلطان عمان درباره خطر تشدید تنش در منطقه

مشرق نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:05
پادشاه اردن و سلطان عمان در تماسی تلفنی درباره خطر ازسرگیری تشدید تنش گفتگو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیوان پادشاهی اردن، عبدالله دوم پادشاه اردن و هیثم بن طارق سلطان عمان تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی درباره بارزترین تحولات منطقه‌ای رایزنی شد.

در ادامه طرفین درباره خطرات از سرگیری تشدید تنش گفتگو و تاکید کردند که هرگونه توافق برای پایان دادن به جنگ باید امنیت کشورهای عربی و حاکمیت و امنیت شهروندان آنها را تضمین کند.

پادشاه اردن و سلطان عمان همچنین فرا رسیدن عید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.