لبنان پیگیر مذاکرات آمریکا و ایران شد

مشرق نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:14
به دنبال پایان مذاکرات چهار جانبه ایران، آمریکا، قطر و پاکستان در سوئیس، رئیس‌جمهور لبنان جوزف عون با جی‌دی ونس درباره آتش‌بس جنگ با رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.

به گزارش مشرق؛ پیگیری عون از معاون دونالد ترامپ درباره مذاکرات سوئیس در حالی انجام شده که ایران طبق مفاد تفاهم‌نامه با آمریکا بر ضرورت توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان اصرار دارد.

ریاست‌ جمهوری لبنان خبر داد که رئیس‌جمهور این کشور با معاون رئیس‌جمهور آمریکا تماس تلفنی گرفت. به روایت دفتر عون، رئیس‌جمهور لبنان درباره «تلاش‌ها برای حفظ آتش‌بس و جلوگیری از تشدید تنش نظامی اسرائیل (علیه لبنان) گفت‌وگو کرد.»

به گفته ریاست جمهوری لبنان، در تماس تلفنی بین عون و ونس، فرستاده ویژه ترامپ و داماد او جرد کوشنر به همراه نخست‌وزیر قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نیز شرکت داشتند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.