جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال دوطرفه شد

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 22:20
از ساعت ۱۶:۰۰ امروز به دلیل ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) این دو محور، ناچار به انسداد مسیر از سمت تهران به شمال شدیم و تردد را از مرزن‌آباد به سمت تهران به صورت یکطرفه مدیریت کردیم.

جانشین پلیس راه راهور فراجا از دوطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیاوش محبی از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال از ساعت ۲۲:۰۰ امشب خبر داد و گفت: با روان شدن ترافیک و تخلیه بار ترافیکی، تردد در این محور به صورت دوطرفه امکان‌پذیر خواهد شد.

وی اظهار داشت: از ساعت ۱۶:۰۰ امروز به دلیل ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) این دو محور، ناچار به انسداد مسیر از سمت تهران به شمال شدیم و تردد را از مرزن‌آباد به سمت تهران به صورت یکطرفه مدیریت کردیم.

جانشین پلیس راه راهور فراجا افزود: در حال حاضر با توجه به روان شدن مسیر و تخلیه بار ترافیکی، از ساعت ۲۲:۰۰ امشب این محور بازگشایی شده و تردد به صورت دوطرفه امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.