آغاز اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها از امروز

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 13:36
روند اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در خوابگاه‌ها از امروز آغاز می‌شود.

با توجه به دریافت مجوز برگزاری کلاس‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری، کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) دانشگاه تهران که بهمن ماه ۱۴۰۴ ساکن خوابگاه بوده‌اند، می‌توانند از امروز شنبه دوم خرداد در خوابگاه‌های دانشجویی اسکان یابند. 

به گزارش ایسنا، تمامی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در هر مرحله آموزشی یا پژوهشی مجاز هستند به تدریج در خوابگاه‌ها اسکان یابند. 

همچنین طبق تاکید دانشگاه تهران؛ دانشجویانی که نیمسال جاری را حذف ترم کرده باشند، چنانچه تمایل دارند در خوابگاه اسکان یابند، لازم است حذف ترم را ملغی کنند. تمامی اطلاعیه‌های قبل از این دانشگاه تهران در مورد شرایط سکونت در خوابگاه در ترم جاری، کان لم یکن و ملغی است. 

ابوالفضل واحدی روز جمعه ۳۱ اردیبهشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی اعلام کرد که با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و با هدف حرکت تدریجی به سوی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مقتضی است تمهیدات و اقدامات لازم برای تداوم فعالیت‌های پژوهشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری، در هفته‌های باقیمانده تا پایان نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ اتخاذ شود. 

همچنین دانشگاه‌ها می‌توانند در مورد برگزاری کلاس‌های فشرده حضوری برای دروس کارگاهی/آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی /کاردانی برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.