زلزله تهران بدون تخریب و آسیب/ راه‌های مواصلاتی برقرار هستند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 13:32
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: زلزله تهران تاکنون تخریب و آسیبی در پی نداشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «مرتضی رضایی» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران درباره وقوع زمین‌لرزه در تهران اظهار کرد: ساعت 23 و 46 دقیقه 22 اردیبهشت‌ماه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4/6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین در پردیس رخ داد.

وی افزود: با توجه به اینکه این زلزله در حوالی بومهن بود در شمیرانات و مناطقی از پردیس و دماوند نیز احساس شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی و ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی گفت: دو پس‌لرزه نیز پس از این زمین‌لرزه، امروز در ساعت 26 دقیقه بامداد رخ داده است‌ که تیم‌های ارزیاب نیز به محل اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه گزارش تخریب یا آسیبی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه راه‌های مواصلاتی بومهن و لواسانات نیز با محدودیتی مواجه نیستند.

انتهای پیام/؛

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.