طرح جبرانی وزارت آموزش و پرورش برای جبران خلاء آموزشی؛ کلاس‌های یک‌ماهه در کنار فعالیت‌های ورزشی

رکنا سه شنبه 02 تیر 1405 - 11:23
علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، از طراحی برنامه‌های جبرانی یک‌ماهه برای دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه خبر داد. این طرح که شامل فعال‌سازی پایگاه‌های ورزشی و تربیتی در کنار کلاس‌ها است، در حالی ارائه می‌شود که کارشناسان نسبت به کیفیت آموزش مجازی و کارایی آن در جبران روزهای تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و ناترازی انرژی ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارش رکنا گروه آموزش‌وپرورش: «کلاس‌های جبرانی یک‌ماهه برای دوره ابتدایی و متوسطه طراحی شده است» این را وزیر آموزش‌وپرورش علیرضا کاظمی می‌گوید. این در حالی است که به گفته کارشناسان، آموزش در فضای مجازی از کیفیت بالا برخوردار نیست.

 دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری از اسفند تا خرداد به صورت مجازی آموزش دیدند و قبل از آن هم به دلایلی چون آلودگی هوا، ناترازی انرژی و بارش برف باز هم روزهایی را در کلاس مجازی سپری کردند.

وزارت آموزش‌وپرورش در این راستا برنامه‌های جبرانی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کرده است که به گفته کاظمی، پایگاه‌های ورزشی و تربیتی نیز در کنار پایگاه‌های آموزشی فعال می‌شوند.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227572
  • فیلم / ستون‌های عظیم دود آسمان شهر هیوستون + علت حادثه

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.