پکن: پاکستان میانجی‌گری بین آمریکا و ایران را تشدید کند

مشرق نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 07:38
وزیر خارجه چین در گفتگو با همتای پاکستانی، بر تداوم حمایت پکن از میانجی‌گری بین آمریکا و ایران، و مشارکت در این روند تاکید کرد.

به گزارش مشرق؛ دولت چین بامداد چهارشنبه از کشور پاکستان خواست تا تلاش‌های میانجی‌گری بین ایران و آمریکا را تشدید کند.

خبرگزاری فرانسه در این‌باره گزارش داد که «وانگ یی» وزیر خارجه چین در تماس تلفنی با «محمد اسحاق‌دار» همتای پاکستانی خود، از تلاش‌های اسلام‌آباد برای تسهیل مذاکرات آمریکا و ایران قدردانی کرد.

وزارت خارجه چین نیز در بیانیه‌ای گفت که وانگ ابراز امیدواری کرد که پاکستان در یافتن راه‌حلی مناسب برای مسئله بازگشایی تنگه هرمز مشارکت کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: «پکن به حمایت از تلاش‌های میانجی‌گری پاکستان ادامه می‌دهد و در این تلاش مشارکت خواهد کرد».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.