آژیر در اصبع الجلیل به صدا درآمد؛ ناکامی تل آویو در مقابله با پهپادها

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:41
همزمان با شنیده شدن صدای آژیر خطر در اصبع الجلیل از بیم رخنه پهپادی حزب الله، منابع صهیونیستی به ناتوانی تل آویو در مقابله با پهپادهای انتحاری مقاومت اسلامی لبنان اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاعلام الحربی، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در اصبع الجلیل از بیم رخنه پهپادی خبر دادند.

صدای آژیر خطر در مرگلیوت و المنار در اصبع الجلیل شنیده می شود.

همزمان کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: پهپادی انتحاری حزب الله ناتوانی ارتش اسرائیل را آشکار کرد.

این رسانه گزارش داد: ما در حال حاضر راهکاری واقعی برای مصون ماندن از تهدیدات پهپادی حزب الله نداریم.

رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیز فاش کرد: پهپادهای حزب الله تدریج گسترش می یابد و تلفات سنگینی به نیروهای ما وارد می کند. ارتش اسرائیل تاکنون راهکار فناوری یا عملیاتی برای تهدید ناشی از پهپادهای حزب الله ندارد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان اعلام کرد که یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه خربه المناره با پهپاد انتحاری و مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی رود دیر سریان با موشک هدف قرار داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.