وزیران خارجه قطر و کویت درخصوص تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درخصوص آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاشها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.
وزیر خارجه قطر در گفتوگوی تلفنی با همتای کویتی خود در خصوص آتش بس میان ایران و آمریکا با هدف کاهش تنش در منطقه گفتوگو کرد.
به گزارش ایسنا، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و «جراح جابر الاحمد الصباح»، وزیر خارجه کویت روز دوشنبه تلفنی گفتوگو کردند.
براساس بیانیه وزارت خارجه قطر، طرفین درباره همکاری دوجانبه و راههای حمایت و تقویت آن رایزنی کردند.
وزیران خارجه قطر و کویت درخصوص تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درخصوص آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاشها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.
وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرفها با میانجیگری کنونی در راستای حل ریشهای بحران از روشهای مسالمت آمیز و گفتوگو و دستیابی به توافق پایدار که مانع تشدید مجدد تنش شود، تاکید کردند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.