ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:49
رژیم صهیونیستی علاوه بر نقض چندین باره آتش بس در لبنان از بمب های حاوی فسفر سفید علیه این کشور نیز استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، توپخانه رژیم صهیونیستی در حملات امروز خود علیه منطقه زوطر شرقی واقع در جنوب لبنان از بمب های حاوی فسفر سفید استفاده کرد.

همچنین رسانه های عربی تصاویر ویرانی های برجای مانده در منطقه کفر رمان واقع در جنوب لبنان را منتشر کردند.

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

ویرانی‌های برجای مانده در لبنان؛استفاده از بمب‌های حاوی فسفر+ تصاویر

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.