اختلاف افکنی در تیم مذاکره کننده توسط نبویان؛ اگر قالیباف نبود اتفاقات بدی می‌افتاد!

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:12
محمود نبویان، نماینده تهران و عضو تیم مذاکره کننده در اسلام‌آباد نوشت: آقای قالیباف در اداره مجلس موفق بوده و تلاشش برای حفظ منافع نظام است. اگر ایشان در مذاکرات اخیر نبودند، اتفاقات بدی می افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان، نماینده تهران و عضو هیات مذاکره کننده در اسلام‌آباد در فضای مجازی نوشت: حفظ خطوط قرمز و منافع ملی در نظام دو اصل مهمی است که باید رعایت شود و یکی از مصادیقش رعایت آن در مذاکره با دشمن متجاوز است،

وی افزود: موضع گیری بنده در مورد چگونگی  مذاکره با دشمن متجاوز در خصوص پایان جنگ، صرفا در جهت تاکید بر حفظ خطوط قرمز نظام و حفظ منافع ملی بوده است.

نبویان ادامه داد: برخی از جریانات سیاسی، بجای پیگیری و اصرار بر روی حفظ خطوط قرمز نظام و منافع ملی، بدنبال تسویه حساب سیاسی و انتخاباتی و ایجاد اختلاف هستند،تخریب آقایان قالیباف و جلیلی که از دلسوزان نظام هستند،خیانت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اقای قالیباف در اداره مجلس موفق بوده و تلاشش برای حفظ منافع نظام است. اگر ایشان در مذاکرات اخیر نبودند، اتفاقات بدی می افتاد .عده ای بدنبال هر گونه توافق بودند که ایشان مالک اشترگونه ایستادگی کردند.

وی در پایان تاکید کرد: حفظ وحدت مردم و مسوولین در چارچوب خطوط قرمز نظام و منافع ملی وظیفه همگان است. انشاالله با وحدت و مقاومت، دشمن را به خاک ذلت خواهیم نشاند باذن الله ولو کره الکافرون.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.