در هم کوبیده شدن مرکز فرماندهی ارتش صهیونی با پهپادهای حزب الله

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:32
حزب الله در ادامه پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، مرکز فرماندهی اشغالگران را در شهرک البیاضه با پهپاد انفجاری هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی،‌ پاسخ قاطع حزب الله به نقض آتش بس و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، امروز جمعه هم با قدرت ادامه یافت.

در بیانیه های حزب الله درباره عملیات های امروز آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی دشمن اسرائیلی و حملاتی که روستاهای جنوب لبنان را هدف قرار داده و منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شده است، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۵ عصر امروز جمعه یک مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر را در شهرک «البیاضه» با بمب های فرو ریخته از یک پهپاد هدف قرار دادند و بمب ها با دقت به هدف خود اصابت کردند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۵:۱۰ مرکز تجمع خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «رشاف» موشک باران کردند.

حزب الله ساعت ۱۳:۱۵ ظهر امروز هم یگانی از نیروهای دشمن را در جاده ارتباطی «البیاضه- بیوت السیاد» با بمب های شلیک شده از یک پهپاد و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

در عملیاتی دیگر، شماری از نظامیان صهیونیست در حد فاصل دو شهرک «عدشیت القصیر»و «دیر سریان» در جنوب لبنان هدف حمله با پهپاد انفجاری قرار گرفتند و تلفات و خسارت قطعی به آنها وارد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.