آتش‌سوزی مهیب نفتکش در اندونزی جان ۱۰ نفر را گرفت

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:45
پلیس اندونزی اعلام کرد که در پی آتش‌سوزی یک نفتکش در حال تعمیر در استان «جزایر ریاو»، دستکم ۱۰ نفر کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زین‌العرفین، رئیس پلیس شهر بندری «باتام» اندونزی، به خبرنگار فرانسه گفت: «در پی آتش‌سوزی بامداد امروز (چهارشنبه، حدود ساعت ۴ صبح به وقت محلی) در کشتی «ام‌تی فدرال ۲» (MT Federal II) که برای تعمیرات به مرکز تعمیرات در این بندر رفته بود، ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۱۸ نفر دیگر در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته‌اند.»

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: «این کشتی در حال تعمیر بود و در زمان وقوع حادثه نفتی حمل نمی‌کرد.»

به گفته این مقام، علت آتش‌سوزی هنوز در دست بررسی است و مشخص نیست مالک این کشتی چه کسی است.

شایان ذکر است که در چند ماه اخیر نیز حادثه مشابهی در بندر باتام رخ داده بود که طی آن یک کشتی دیگر هنگام تعمیر دچار آتش‌سوزی شد و در نتیجه آن چهار نفر جان باختند.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.