تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا در میادین اصلی شهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:47
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به میزان آلودگی هوا از استقرار ناوگان اورژانس استان در میادین اصلی شهر خبر داد.
تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا در میادین اصلی شهر
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس تهران، در خصوص تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.
وی گفت: مناطق استقرار اورژانس، میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری هستند.
رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند، تاکید کرد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به وضعیت آن‌ها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.