رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به میزان آلودگی هوا از استقرار ناوگان اورژانس استان در میادین اصلی شهر خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛
محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس تهران، در خصوص تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز (شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.
وی گفت: مناطق استقرار اورژانس، میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری هستند.
رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند، تاکید کرد: شهروندان باید در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.