از بیمارستان الشفاء یا پیروز خارج خواهیم شد یا شهید می شویم

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:16
کی از اعضای کادر درمان بیمارستان الشفا با انتشار تصاویری از خود گفت : از بیمارستان الشفاء یا پیروز خارج خواهیم شد یا شهید می شویم .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، یکی از اعضای کادر درمان بیمارستان الشفا با انتشار تصاویری از خود گفت: من عزالدین لولو دانشجوی پزشکی، اکنون در بخش اورژانس بیمارستان الشفا هستم. احتمال آن می‌رود که بیمارستان و همه کسانی که در آن هستند در ساعات آینده هدف حملات قرار گیرند. 


ما و آوارگان می‌توانستیم از بیمارستان برویم، اما هرگز هزاران مجروحی را که در بیمارستان هستند، تنها نخواهیم گذاشت و از این بیمارستان یا پیروز خارج خواهیم شد یا شهید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.