آخرین خبر‌های غزه از زبان خبرنگار صدا و سیما

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:08
خبرنگار صدا و سیما در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ سیما، آخرین تحولات غزه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل گفت و گوی آقای احمد سهمود با این بخش خبری به شرح زیر است:
سوال: آخرین تحولات در غزه چه هست؟
آقای سهمود: من الان در بیمارستان الاقصی هستم. این بیمارستان در استان مرکزی قرار دارد، امروز رژیم صهیونیستی شمال نوار غزه را بسیار بمباران کرد، حملات شدیدی داشت به شمال نوارغزه، ارتش رژیم موقت صهیونیستی یکی از مدارس را با بمب‌های فسفری هدف قرار داد، علاوه بر آن در اردوگاه الشاطه هم با بمب‌های ساخت آمریکا مردم را هدف قرار داد و تعداد شهدا را بالا برد.
الان بیش از ۱۰ هزار شهید داریم که تعدادی از آن‌ها زیر آوار هستند و امدادگران نمی‌توانند آن‌ها را از زیر آوار خارج کنند، به علت این که رژیم صهیونیستی، دائما خودرو‌های امداد و اورژانس را هدف قرار می‌دهد، ما صدای اف ۱۶‌های آمریکایی را می‌شنویم که خانه‌های مردم را بر سر آن‌ها خراب می‌کنند، تعداد کودکان شهید به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ رسیده، بسیاری از افراد اصلا مفقود هستند، الان وضعیت نوار غزه بسیار سخت است، برق در این جا نداریم و اینترنت و تلفن هم قطع هست و محاصره رژیم صهیونیستی تشدید شده، بیش از یک میلیون انسان از خانه‌های خود خارج شدند، اما آب و غذایی ندارند، رژیم صهیونیستی می‌خواهد مردم را تحت فشار قرار دهد تا پرچم سفید را بالا بگیرند، اما امروز مردم اجازه ندادند تا الان این اتفاق بیفتد و مردم در ارودگاه الشاطه تظاهرات کردند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.