برخورد تریلی با عابران پیاده در فرخ‌شهر ۲ کشته بر جای گذاشت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:03
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه برخورد تریلی با عابران پیاده در فرخ‌شهر، گفت: این حادثه ۲ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش فارس، محمود شمسی‌پور گفت: حوالی ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز برخورد تریلی با عابران پیاده در فرخ‌شهر به مرکز دیسپچ اورژانس چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از گزارش آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این حادثه ۲ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه ۲ عابر به علت شدت جراحات جان خود را در محل حادثه از دست دادند، خاطرنشان کرد: یک مصدوم نیز پس از انجام اقدام درمانی مناسب توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام علی(ع) فرخ‌شهر منتقل شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.