افتتاح و بررسی زیرساخت‌های سلامت استان فارس

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:41
وزیر بهداشت همزمان با دور دوم سفر استانی آیت الله رئیسی و اعضای دولت به استان فارس، به منظور افتتاح و بررسی زیرساخت‌های سلامت این استان، وارد شیراز شد.
افتتاح و بررسی زیرساخت‌های سلامت استان فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این سفر بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای مصیری رستم و بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی امام حسین (ع) به صورت همزمان و با حضور رییس جمهور و نیز وزیر بهداشت افتتاح می‌شود. ­
دکتر عین اللهی با حضور در شهرستان فسا، ۶ پروژه بهداشتی و درمانی به ارزش یک هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان را افتتاح می‌کند.
علاوه بر پروژه بیمارستان آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع)، دو پایگاه اورژانس جاده ای، ساختمان جدید معاونت بهداشت، مرکز آموزش بهورزی و زنجیره سرما، دانشکده و سلامتکده طب ایرانی و فاز اول مرکز همودیالیز بیمارستان دکتر شریعتی فسا نیز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود. ­
دیدار با جمعی از نخبگان، برگزیدگان و مدافعان سلامت شهرستان فسا، نشست هم اندیشی اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و حضور در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.