مرگ کودکان در بیمارستان‌های آمریکا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:29
فقدان تجهیزات مناسب در برخی بیمارستان‌های آمریکا سبب شده است بسیاری از کودکان در بخش اورژانس این بیمارستان‌ها جان خود را از دست بدهند.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ میلادی هزار و ۴۴۰ کودک به سبب فقدان تجهیزات لازم در بخش اورژانس بیمارستان‌های آمریکا جان خود را از دست داده اند.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت فقط ۱۴ درصد از بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها در آمریکا به تجهیزات لازم برای درمان کودکان مجهز هستند.
تحقیقات این روزنامه نشان می‌دهد برخی از کارکنان بخش اورژانس دارو‌های ویژه بزرگسالان را به کودکان می‌دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.