کشته شدن 3 نوجوان آمریکایی در تیراندازی در کارولینای جنوبی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:20
در پی تیراندازی مرگباری در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا، سه نوجوان جان خود را از دست دادند.

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه «دبلیو وای اف اف»، در این حادثه، که به نظر می‌رسد ریشه در اختلافی قدیمی داشته است، چهار نوجوان بر اثر اصابت گلوله زخمی شده اند و سه نفر از آن‌ها کشته شده اند. نوجوان چهارم هم پس از درمان از بیمارستان مرخص شده است.


پلیس در «ریچلند کانتی» مشغول تحقیق درباره تیراندازی مرگبار به سه نوجوان است که هر سه در یک دبیرستان تحصیل می‌کردند. ماموران می‌گویند روز یکشنبه، وقتی به صحنه حادثه رسیدند، چهار نوجوان را دیدند که بر اثر اصابت گلوله، زخمی شده بودند. به گفته ماموران پلیس، هر چهار نوجوان به بیمارستان منتقل شده اند، ولی سه نفر از آنها، جان خود را از دست دادند. سن سه نوجوانی که جان باخته اند، بین ۱۶ تا ۱۷ سال بوده است. به گفته معاونین پلیس، نوجوان چهارم که ۱۴ ساله است، در ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است و حالا از بیمارستان مرخص شده است. یک نوجوان، دستگیر شده است، اما انتظار می‌رود نوجوانان بیشتری دستگیر شوند.

لئون لات، کلانتر ریچلند کانتی: ما اینجا می‌ایستیم و سرمان را تکان می‌دهیم و به این فکر می‌کنیم که چرا این اتفاق افتاده است؟ چرا این بچه‌ها نمی‌توانند به جای توسل به خشونت و استفاده از اسلحه، کار دیگری انجام بدهند؟ این کار ما، مشکل را حل نمی‌کند و شرایط را بهتر نمی‌کند. فقط وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گفته کلانتر، نوجوانان در مقابل خانه‌ای خالی از سکنه نشسته بودند که یکی از تیرانداز‌ها به سمت آن‌ها می‌آید و شروع به تیراندازی می‌کند. به گفته او، به نظر می‌رسد این تیراندازی ریشه در اختلافی داشته است که سال‌ها پیش آغاز شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.