انتقال نوزاد بیمار ۳۲ روزه اهوازی به تهران با جت اورژانس

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 22:08
ساعت ۱۳:۵۵ این بیمار با جت اورژانس از بیمارستان امام (ره) اهواز به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل شد.

به گزارش ایسنا : سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انتقال نوزاد مبتلا به سندرم شواخمن دیاموند با جت اورژانس به بیمارستان شهید رجایی تهران خبر داد.

عارف شرهانی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز (۱۶ فروردین‌ماه) شبکه بهداشت و درمان اهواز برای انتقال نوزاد ۳۲ روزه با تشخیص SDS (سندرم شواخمن دیاموند) از اورژانس کشور درخواست اعزام جت آمبولانس هوایی کرد.

وی افزود: در نهایت ساعت ۱۳:۵۵ این بیمار با جت اورژانس از بیمارستان امام (ره) اهواز به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.